Saturday, April 20, 2013

My First GA By Kniedaz

Join GA Pertama dari Kniedaz.

Soalannya...kira berapa jumlah anak patung yang ada dalam gambar.


Jawapannya ialah 24 anak patung..

Hanya tiga pemenang saja akan dipilih. Sesiapa ingin join boleh klik sini
Semoga korang berjaya meneka anak patung itu..Semoga berjaya juga untuk diri sendiri hehe..

30 comments :

  1. Skrg ni mmg jarang dah join GA. x sempat. Apa apa pun semoga berjaya ye.

    ReplyDelete
  2. Kakak join juga tau tapi kakak kira 2 aje. sebab dah pening hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..sy pn sama kak..penign balik2 kira jg..sampai minta bantuan anak kirakan hehe

      Delete
  3. Replies
    1. berpinar mata mengiranya mama mia hehe

      Delete
  4. Selamat berGA MaMaRey dan good luck.. berpinau mata iha time kira patung2 ni hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq Iha..tu la dia Iha..balik2 kira tau..hrp mengena hehe

      Delete
  5. selamat berGA..hehe..saya support

    ReplyDelete
  6. Salam kenal, hadiah menarik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenla jg babYpose..yup anak patung yg comel2...:)

      Delete
  7. sally follow sini...hehehe...actually nak join jugak...tapi malas nak kira :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq Sally sudi follow..byk anak patung nak dikira..berpinar jg mata masa mengira hehe

      Delete
  8. Thanks for joining...folow u back ^_^

    ReplyDelete
  9. berpinar bijik mate nak kire anak patung tuh haaa...

    ReplyDelete
  10. berpinar mata nak kira...berbagai saiz dan warna ada ya...selamat mengira la ya..

    ReplyDelete
  11. semoga berjaya..pening nye nak kira..banyak tu. ehehhe

    salam perkenalan dari ummi iman :)

    ReplyDelete
  12. adeh. berpinar jugak nak kira.hehehe.nyway gud luck sis .:)

    ReplyDelete
  13. gud luck ye :)
    sy tak tau jumlah patung tu..berpinar mata adoii

    ReplyDelete
  14. kemain banyak patung2nyer tu...
    good luck dear...

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...