Sunday, April 28, 2013

Abang Sayang Adik

Abang sayang adik bongsunya, Nur Maryam..Layaaannn...hehe..


"ishh..abang ni balik-balik lah mau cayang adik.."


"ala..bucuk sikit ja bah.."


36 comments :

  1. haha.. bagus abang yusuf ni... yusuf kan? ke saya salah ni?

    naim pun kalau masa dia baik, ada juga peluk cium nazif macam ni, tapi kalau masa lain, asyik nak buli adik je....

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan Yusuf Aisy..ni abang no 3..abang Kcil..

      tulah dia Aisy..bila time mood tak baik..tak nak dukung adik wlpn nangis nak minta ambil hehe

      Delete
  2. alololo so cute la mereka berdua. best kan tengok anak saling sayang menyanyang. Kami dulu sayang2 kejap, pastu cubit2 banyak. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..betul tu Nas..sejuk hati dibuatnya tengok dorang sayang menyayang..tapi bila dah gaduh...ngehhh...fening dibuatnya hehe

      Delete
  3. olollololo.cayung nya abang kat adikk

    ReplyDelete
    Replies
    1. time mod baik dia sayanglah balik2 Nina..time mood tak baik..mls layan adik dia hehe

      Delete
  4. alolo..adik rimas ya, abang asyik cium jer...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. adik tu nak turun sebenarnya..nak bebas..tapi abang asyik dukung tak nak bagi bebas adik dia ..;)

      Delete
  5. Macam ni lah bagus...saling sayang menyayangi.
    Sejuk perut ibu yang mengandung kan Mama Rey ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup Lynn...abang yang seorang ni memang ada penyayang sikit..tapi bila dtg mood tak bagus kdg2 tu tak pedulikn adik dia jg..

      Delete
  6. wah... sayang adik.... bagus tu.. tp biasanya ada jugak time gaduh kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang ada Fiqas..gaduh dgn adik dia yg besar sikit..

      Delete
  7. baik lah abang,,dah bolih harap jaga adik ekk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaga sekejap bolehlah BUNDA..kalau lama2 merungut juga dia..penat mendukung hehe

      Delete
  8. suwiiittt je dua beradik ni. ;)

    ReplyDelete
  9. aloor sweet kan ! ...
    anak2 akk yg perempuan dulu selalu tanye
    kita x der abang ke ibu ??
    alamakkk ekkeke payah juga nak jawab masa tuu ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. kadang2 susah juga kan nak jawab pertanyaan anak2..saya pun ada masa tak tau jawab pertanyaan anak2

      Delete
  10. Salam Mamarey,
    Comel jer aksi berdua ni. Masa kecik2 ni, ciumlah puas2...Nanti dah besar xdpt dah...hehe.
    Asik gaduh jer pulak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam BM..:)

      hehe..nanti besar suka arah adik dia pula..

      Delete
  11. putihnya maryam..comel juga..nama pun sedap..nur maryam..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq Nana..abang bongsu dia putih..masa pregnant dulu kuat minum susu kacang

      Delete
  12. sweet....ne belum part gaduh2 ne kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..betul tu Eca..kalau part gaduh..adoii..pening kepala saya bah..

      Delete
  13. alorr cumelnye dua beradik ni.
    meh makcik cium meh. makcik dah gosok gigi dah.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha..kompem Maryam mau kena cium hehe

      Delete
  14. assalamualaikum ... alahai , sayang adik ya ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam SK..ni time mod bagus..dia sayang..modd tak bagus malas abang layan hehe

      Delete
  15. cute..sayang abg dekat adik ye..
    m3h masih menunggu pic ank2 mamarey yang lain2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua dah ada masuk dlm blog M3H..kecuali seorang lagi hehe

      Delete
  16. alalala due2 pon comel,,sayang menyayangi

    ReplyDelete
  17. haiyoo...comel sgat anak2 Mama...rasa cam nak cubit2...hehe :P

    ReplyDelete
  18. Aloooo.. sumil jak kamurang ni.. ok tak iha cakap Sabah? hehe..

    ReplyDelete
  19. hehehe...comel!...cayang abg kat adik!

    ReplyDelete
  20. heheee..comel2 jer dua2 hehee :)

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...