Friday, April 19, 2013

Kemuliaan Hati Seorang Ibu


Gambar: Mulut inilah..mulut seorang ibu...
love u mom

LIKE dan SHARE @ UmmiMama Biz
sumber: FB

Kemulian Hati seorang ibu. Kasih Ibu tiada bandingannya. Ibu akan sanggup berkorban apa saja untuk anaknya. Apa saja akan dilakukan demi anak. Kasihilah ibu selagi masih ada. 

Saya sayang Ibu..Rindu Ibu di kampung...

22 comments :

  1. saya pun sayang dan rindu sgt kat ibu saya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. lama tak balik nur..rindu dgn ibu di sana

      Delete
  2. sayangilah ibu selagi dia masih ada :)

    ReplyDelete
  3. Ya Allah, rindunyaaa mak ena kat rumah.. nak balik rumah sgt2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pernah alamai situasi mcm ena..masa belajar dulu..duduk kat hostel..rindu sgt kat ibu tapi tak boleh balik..

      Delete
  4. rindu mama yg sekarang masih ada di mekah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap semuanya berjalan lancar di sana Chic Na..

      jaga adik2 camner Chic Na..inagt jgn pitam tau..penat rehat dulu..:)

      Delete
  5. Teringat emak dikampung... Semoga sihat sentiasa, anakmu akan pulang...

    ReplyDelete
  6. tiada seorang pun mampu ganti ibu kandung kita...
    I love my mom..and I love you Mama... =)
    sy suka bila seorang ibu terutama ibu sy sendiri
    mendoakan sy..sebab salah satu doa mustajab ialah
    doa dari seorang ibu...
    May Allah bless you Mama =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu CKK..doa ibu adalah mustajab..sbb itu kasihi dan sayangilah mereka..nak menitis pla air mat ni..adehh

      Delete
  7. Semalam suami membawa pelampung,
    Hilang mengantuk melabuhkan sauh;
    Salam Ummi berhawa kampung,
    Pulang menjenguk ibu nan jauh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngeh..tak pandai balas la Ummi hehe..
      tq pantun ini ya Ummi..

      Delete
  8. mulut ibu .. kata² ibu ibarat doa... sy copy gambar ni tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup Masya..betul tu..no hal Masya..copy je sy pn ambik dr fb ni

      Delete
  9. SAya juga sayang mak saya. Rindu kat mak. Mak ada kat tganu palk tu...huhuhu...

    ReplyDelete
  10. Saya sayang ibu saya, dan saya respek buat ibu-ibu di seluruh dunia! :)

    ReplyDelete
  11. oh besanya jasa ibu2 semua,,rindu mak!

    ReplyDelete
  12. Oh Ibu ....besarnya jasamu, tiada jual dimana-mana....

    ReplyDelete
  13. waaaa.. tetiba rasa rindu sesangat kat mak di kampung.

    ReplyDelete
  14. sayu bila lebaran makin hampir...bonda telah tiada...:(

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...