Thursday, February 13, 2014

Lompat Tinggi-Tinggi..Yeahhh!!!

Semalam baru mahu tekan-tekan huruf keyboard. Konon mau mengupdate blog. Tiba-tiba lah pula karan (letrik) mati. Cuba pula guna handphone tapi bateri hampir habis pula. Idea pun hilang terus!! Haduh!!.




1..2..3...Yeaahhh!!!!

Korang layan dulu lah gambar si Hero bongsu, Yusuf yang sedang melompat kegirangan. Ambil foto ini di Pantai Tanjung Aru. Selepas beli buku di kedai HARRIS 1Borneo hari itu, kami sekeluarga ke sini. Si kaka nya suruh lompat..dia pun ikut juga..Akak yang lalu belakang tu sempat tengok dia melompat hehe..Foto senja di Pantai Tanjung Aru yang saya janjikan hari itu nanti saya share ya...Godek-godek dulu..


p/s: Terima kasih korang semua yang selalu datang berkunjung ke sini. Terharu dengan korang semua..Pounsikou Tambalut ..^_^

10 comments :

  1. mcm mane nk buat gambar tu boleh bergerak ye..

    ReplyDelete
  2. alahaiii comelnya kak...geram tengok dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. musim aktifnya skrg Farah..kdg2 sukar dikawal hehe

      Delete
  3. waw pantainya indah sekali mama...
    lucunya si bungsu yusuf hehe (comel itu lucu dan menggemaskan kah mama ??)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup Jery..pantainya memang indah sekali..bawa family sini santai2 petang,,
      err..comel tu cute..^_^

      Delete
  4. Lompat la nak...lompat tinggi2. hehehe suka dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tu lah Nas..kesukaan sgt melompat

      Delete
  5. lompat jgn tak lompat...
    pic tuh gune photoscape ye..sy de photoscape jugak tp tak tau pun leh buat mcm nih...leh buat tutor tak dear??plzzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..si kaka nya tu yang suruh lompat ..

      yup Mimi...nanti sy buat ya..tapi tak terer sangat buat tutor ni..harap2 nanti boleh Mimi faham ya hehehe

      Delete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...