Wednesday, February 20, 2013

Ultraman Bertukar Tangan

Ultraman yang telah dikerjakan oleh anak-anak..Telah ditukar ganti oleh hero-hero dalam rumah saya.

Jadi bahan ujikaji pula ultraman ni. Angkat tangan kiri kaler lain, angkat tangan kanan kaler lain.  Ini baru tangan yang ditukang oleh mereka, ada mainan tu badan lain, kepala lain, kaki lain.  Hasilnya pun jadi lain-lain..

Apa-apa saja lah wahai anak-anak..Janji anak-anak gembira..seronok..senang hati bermain..:) Senduk..sudip di dapur jangan pula ditukang ya anak-anak..hehe

56 comments :

  1. Assalamualaikum Mama Rey

    lagi power tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam atuk..:)
      hehe power lawan musuh..:D

      Delete
  2. Haha..kelakar je kan,pandai pulak dia tkr2 tgn patung ultraman tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak2 cabut lepas tu ditukarganti hehe

      Delete
  3. kalau main masak2 jer senduk dan sudip tu digunakan mama... he he he...

    jadi mutant ultraman tu... dan mainan2 lain...kreatif2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau guna senduk sudip MaMaRey di dapur tu kompem keluar suara singa hahaha...

      Delete
  4. hahaha.... rumah ena lak anak2 buah suka tukar2 badan transformers... dah jadi semacam tengok benda alah tu... =.= budak2 ni otak dorang memang kretif

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..ada2 saja dibuatkan..biarkan sajalah..dorang sedang bereksperiment hehe

      Delete
  5. hehehe..sama lah tu dengan Pa'e..hbis mainan nya di tukang kasi tukar dan cabut2...huhu..
    budak2 kan..janji mrk happy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya bah Atie..ditukang sampai jadi nda kenal sudah..jadi mutan pun ada.. haha

      Delete
  6. hahahaha..so sweet nyer..anak mama nak jadi doktor kot??buat post mortem...

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. hehe..anak2 ni macam tu la..ada2 saja

      Delete
  8. good. let your son's creativity grow up :|

    ReplyDelete
  9. Kreativiti kanak-kanak kadang2 diluar dugaan kita...ehheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah Hanif..ada tu sendiri terkejut dgn kreativiti mereka..hehe

      Delete
  10. hikhikhik.. boleh tukar2 lak ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaki tak boleh cabut..kalau boleh tangan dan kaki pun ditukar hehehe

      Delete
  11. Salam,
    Kreatif anak mama. Kena belikan lagi mainan yang mengunakan kreativiti, spt set lego...pasti jadi lebih kreatif dan mindanya cepat berkembang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam BM..:)
      tq BM..nanti sy cuba carikan dorang mcm yg BM sarankan..:)

      Delete
  12. ultraman kat umah akak pun mcm2 jenis n saiz ada..anak2 pun suka tukar2 jd mcmtu tp skrg dah jarang dorg main bila dah besar ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah besar tak nak main dah ultraman kan..malu agaknya..mcm hero sulung sy jug :)

      Delete
  13. ahaha saya kekecik pun suka buat eksperimen camni :p syok time tu. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moss masih ingat juga..sy dulu kecik2 dah tak ingat lagi..panjat pokok tinggi2 ingatla haha..

      Delete
  14. mama mereka tengah menjalankan experiment kot? hahaha...jangan senduk mama pun diorang usik...sudahlah..susahla mama nak berperang kat dapur nanti... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau senduk MaMaRey pun kena eksperimen kompem singa mengaum hahaha..

      Delete
  15. Hahaha kreatif, bagus jugak kan bagi dorang modified benda macam ni, at least takder la duk ikut yh biasa jer. satu kelainan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. agaknya dorag bosan kaler satu badan..hehe

      Delete
  16. hehehe, saya pun nak tergelak tgk ultraman2 tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la Nur..terus snap buat entry haha

      Delete
  17. kreatif ni...
    budak bijak...
    gelagat anak2 yang pelbagai betul..

    ReplyDelete
  18. BIJAK NYA..CONFEM KREATIF BUDAK2 NI DH BESAR NNT

    ReplyDelete
  19. hai mama rey..lama x singgah sini...busy skit...ultraman da jd kalerful er,..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai juga Riedaffya..:)
      nampaknya mcm tu la kaler merah biru bercampur hehe

      Delete
  20. lucu lucu, salam kenal, ditunggu follwbacknya

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..salam kenal juga KH..sudah difollow kembali..:)

      Delete
  21. comei !! budak dh beso mcm2 ragam dorang kan? tak sabar tggu irfan dh leh jln t..hehe

    ReplyDelete
  22. kreatif budak2 besar2 nanti boleh jadi kerjaya..betul tak mama rey..:-)

    ReplyDelete
  23. koh koh koh..kelakar la intan tgk....bertukar!

    ReplyDelete
  24. tu dia...... macam-macam lebih bertambah power le lepas nie yerk dakkk

    ReplyDelete
  25. pernah cerai2kan anggota badan altromen ni masa kecik2 dulu, kena marah ngan mak..

    "Tu diaaa, tikus sudah membaiki labuuu..." mak sound.

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...