Monday, February 4, 2013

Terima Kasih Sahabat

Kepada semua sahabat semua, terima kasih saya ucapkan kerana selalu datang ke Blog MaMaRey, yang tidak seberapa ini.  Setiap kunjungan sahabat semua amat saya hargai.  Setiap komen yang diberikan pemberi semangat untuk saya terus berkongsi sesuatu dalam blog yang tidak seberapa ini.  

Maaf jika saya tidak dapat berkunjung balas dengan segera ke blog sahabat semua.  Terpaksa utamakan tanggungjawab utama saya.  Tapi yang pasti, saya akan datang juga membalas semua kunjungan sahabat semua.

Mohon Maaf sepanjang saya berblog selama ini jika ada entri yang yang tidak disenangi.  Maaf juga jika saya ada meninggalkan komen di blog kalian yang telah menyinggung dan mengguris hati sahabat semua.

Pagi-pagi buat entri,
kata salam harus diucap,
Tiada apa dapat diberi,
Hanya Terima Kasih mampu diucap.

# Berpantun pula MaMaRey awal pagi..hehehe..


20 comments :

  1. Sama2 sis. Teruskan berbelog k :)

    ReplyDelete
  2. ewahhh...
    Pagi hari bernasi lemak,
    Sama2 lah kita. .
    (pantun fail)

    ReplyDelete
  3. Pagi hari buat entri
    bw pula di waktu petang
    begitulah adat memberi
    sama-sama kita bertandang

    ReplyDelete
  4. pagi pagi sarapan lempeng
    lempeng hangit entry pagi ini
    singgah cni sambil lipat samping
    singgah nak ucap selamat pagi...


    heheheh....

    ReplyDelete
  5. kalau dah ada komen saya, pilihlah ye...dah cuba komen tadi rasanya...seronok blg ni atas sebab yg macam ni... semoga boleh bertambah rakan yg baik mcm ni

    ReplyDelete
  6. TAKPER..MASING2 ADA KOMITMEN..BUI PUN MCM TU,KALAU BETUL2 FREE BARU BW..KALAU X MMG TIDAKLAH..KDG2 BLOG PUN X UPDATE..^_^

    ReplyDelete
  7. pagini akakpun sangat sibuk.. kalau der masa tentu kita kunjung mengunjungkan....

    ReplyDelete
  8. sama2 sahabat...:)
    biasa lah pagi2 mesti busy kan Mama Rey.. paham juga situasi itu..
    i loveee my all blogger friend..(eh! tiba2)..haha:)

    ReplyDelete
  9. tidak ada apa2 kesalahan yg mama lakukan..kita saling faham memahami..semua org ada kerja masing2..ada yg masih belajar lg..tak semua kat sini full blogger..ramai yg part time blogger termasuk saya..:-)

    ReplyDelete
  10. kasih diterima... semoga terus maju di arena ini... ;)

    ReplyDelete
  11. Alaa tak reti berpantun pulak..hihi
    Terima kasih jugak sbb selalu dtg blog mamavogue :)

    ReplyDelete
  12. Terima kasih kembali atas jalinan persahabatan di alam maya ni.

    Takpe kalo tak smpt bw..jgn susahkn diri. kita berblog happy2 je..ikut smpat. :)

    ReplyDelete
  13. sama2lah kita... tak apa dulukan apa yang patut didahulukan... tanggungjawab tu lebih penting kan?

    ReplyDelete
  14. pandai mama berpantun... ada kelass gitu!

    ReplyDelete
  15. Pandai berpantun. Sama sama ye..

    ReplyDelete
  16. Amboiii kelassss mama rey berpantun yrr..

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...