Saturday, September 14, 2013

Moonwalking Pony


Salam hujung minggu semua..

Pernah tengok iklan video di bawah ni.  Seekor kuda kaki pendek sedang menari-nari dengan gaya ala-ala gerakan tarian Micheal Jackson. Korang tengok saja lah video di bawah bagaimana dia tiru gaya kaki Micheal Jackson menari.

Three-The Pony#DancePonyDance

Comel kuda tu menari-nari berjalan ke depan dengan goyang-goyang punggung dan kepala ala-ala macho.  Sambil- sambil hentak-hentak kaki. Kemudian undur ke belakang, hampir-hampir jatuh di tebing..Oppss.. Gelak tengok bahagian ini hehehe..

Terhibur juga seketika di hujung minggu ini tengok video di atas..:)
He was even given VIP treatment during filming in the shape of his own hairdresser who fitted extensions and pampered him with luxury beauty products. And he was prepared for his starring role by local animal trainer Elaine Tait, who taught him to do the moonwalk by teaching him to paw with his hoof and rewarding him with carrots. The advert was filmed by award-winning filmmaker Dougal Wilson, famed for his festive adverts for John Lewis.
 sumber

15 comments :

  1. alaaa...xdapat tengok video..tnet lembappp

    ReplyDelete
  2. Dofollow blog ni
    Tq sharing... terhibur juga tengok klip video tuh

    ReplyDelete
  3. Comelllnya menari..hehe. ..happy weekend mama rey..:)

    ReplyDelete
  4. xtahan tgk rambut tuh...cam rock star lak...heee...nice...anyway, blogwalking here....check out my blog kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ ada handmade jewelry n bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda atau hadiah wat yg tersyg...

    ReplyDelete
  5. sekali terhibur jugak tengok video camni kan... comel jer..

    ReplyDelete
  6. hehe.. pelik je nampak tapi comel.. ;)

    ReplyDelete
  7. comelnyer...betul2 bestla...tapikan real ke 3d ni...

    ReplyDelete
  8. Cute je mama..nampak kerek sikit tapinya..he.he

    ReplyDelete
  9. Cute, comel dan sweet...trainer pony ni memang patut dapat kredit!

    ReplyDelete
  10. Ala xleh tgk sbb lmbt loading...gne hp je..nti gne lappy nk tgk..

    ReplyDelete
  11. terasa nk bela kuda padi ni.. comelnya

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...