Saturday, September 28, 2013

Happy Blogwalking


Segmen Blogwalking oleh blogger piqa. Saya ditag oleh blogger YUS Tujuannya ialah;
tujuan segmen ni bagi memudahkan piqa dan para blogger nak blogwalking disamping berkenal-kenalan dengan blogger yang ada *cewaah ayat formal gitu hehe...  .lain daripada tu maybe kita akan dapat input daripada penulisan blogger2 ini. okeyh,
(Copy kata-kata tuan punya segmen)



Syarat-syaratnya boleh tengok sini atau klik pada banner. Mangsa tag saya ialah aTie dan MaMa3HerOO...Maap lah ye sebab berani tag korang hehe...Selamat menjoinkan diri...selamat berblogwalking...selamat menambah kenalan..

Dan selamat berhujung minggu semua...;)

10 comments :

  1. selamat ber BW dan berhujung minggu MR :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq nur..slmt berhujung minggu juga..;)

      Delete
  2. selamat berhujung minggu mama :)
    n selamat bw

    ReplyDelete
  3. walau dah lama berblog..aktiviti blogwalking tetap penting....

    ReplyDelete
  4. Salam hujung minggu mama and selamat berblogwalking ya...

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...