Saturday, May 11, 2013

Siapa Conteng Bilik Kaka!!!


"Siapa conteng bilik kaka!!"

"Bukan saya conteng.."

"Saya tiada conteng.."

"Saya tiada masuk bilik kaka.."

"Jadi siapa conteng bilik kaka..??"


Diam Semua..Semua adik-adik tiada mengaku..


"Kaka tau tu siap yang conteng..BB yang conteng kan.." (penuh yakin)

"Macam mana kaka tau..??"

"Sebab hari tu BB tanya kenapa kaka ada jerawat...Tengok tu BB lukis muka kaka ada jerawat.." 


BB senyum-senyum...Kaka geram tengok...grrrrrr...



p/s: Selamat Hari Ibu kepada semua yang bergelar ibu..

26 comments :

  1. haha..kantoi BB buat..haha..bijak kakak..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ada yg nak ngaku akhirnya kaka dpt tau juga

      Delete
  2. Hehehehe. Comel anak2 ni. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel yg bole peningkn kepala juga haha

      Delete
  3. hehe..so dapat tangkap la sapa yg conteng yea..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. telah ditangkap oleh kaka yg tengah geram hehe

      Delete
  4. lupa..mama selamat hari ibu..anak2 bagi apa? hehe

    ReplyDelete
  5. hahahha, patutlah kaka bukan main yakin... dia pun bengang dgn si pelukis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. si pelukis bubuh banyak jerawat pada lukisan tu lah si kaka dpt tau hehe

      Delete
  6. hahah BB yang conteng ye. babab vontot die..

    ReplyDelete
    Replies
    1. BB conteng sebab geram jg dgn si kaka..hehe

      Delete
    2. hehe BB pun lepas geram jugak ye..
      mesti BB comel.. (^_~)

      Delete
  7. hahaha kantoi.... dorg xnak ngaku tu sbb takut kena marah la tu.. =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah ena..takut kena marah..dia tak nak ngaku..akhirnya tertangkap juga hehe

      Delete
  8. haha mmg masa kecik kalau kita buat salah lgsg xmo nak mengaku kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..tul tu..masa kecik dulu sy pn pernah gitu..tak mau ngaku takut kena marah huhu

      Delete
  9. hehehe.. tak nak mengaku last2 dpt jugak.. bocor rahsia kt kaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaka dapat tangkap akhirnya.dapat tau dari hasil contengan si adik hehe

      Delete
  10. haha..lawak baca entri ni..semua taknak mengaku kan kalau buat salah..
    bdk2 mcm tu lah kan
    selamat hari ibu buat mamarey

    ReplyDelete
  11. selamat hari ibu untuk mamarey juga.....

    ReplyDelete
  12. hehhe..
    lawak aje..
    selamat hari ibu utk mamarey..

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...