Friday, March 1, 2013

Aiskrim Perisa Vanila

Aiskrim perisa vanila untuk Yusuf yang kena tonsil lagiBeli untuk dia seorang saja.  "Abang-abang, aiskrim ini untuk adik ya..."

Macam yang  BM kata, makan aiskrim memang cepatkan penyembuhan.   Sebentar tadi pun dia ada makan aiskrim perisa vanila ini.  Lepas makan, kelihatan dia macam ada rasa lega sedikit.

 perisa vanila
 
Alhamdulillah Hero bongsu saya kini semakin beransur pulih.  Demam pun semakin baik.  Tidak seperti yang sebelumnya, suhu badan macam air panas yang sedang dijerang.  Antibiotik masih lagi diteruskan dan juga ubat-ubat yang lain. Rasa rindu pula dengan kenakalannya yang suka mengacau adik bongsunya..:)

Kepada kawan-kawan semua, terima kasih sangat-sangat kerana mendoakan kesihatan anak saya...:)

19 comments :

  1. ai cream perisa vanila best..sedapppp =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sedap..abg2 YUsuf oun tny "bole minta cikit eskrim tu"

      Delete
  2. Ya Allah ,pulihkanlah hambamu yang lemah ini...
    amin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq Yana..dia dah semakin baik skrg..:)

      Delete
  3. Salam,
    Alhamdulillah... Dengan izin Allah, Semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam BM..:)
      alhamdullilah BM dia semakin sihat skrg ni>>:)

      Delete
  4. Alhamdulillah. syok yusuf dpt aiskrim sorang2. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..abg2 dia nak minta sikit..tp sy tak bg..seronok Yusuf sorang makan eskrim tu hehe

      Delete
  5. batuk dlm seminggu ni menghalang sy minum benda sejuk...cedapnya eskrem, cendol, teh o ais...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. cian MK Kimi..harap cepat sembuh ya..

      Delete
  6. alhamdulillah...semoga cepat sembuh sepenuhnya ya... kalau kena tonsil memang x best...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah Farah..nak menelan pun susah..

      Delete
  7. antara khasiat ais krim... good to know. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. selalunya kanak2 dilarang makan eskrim tapi ada juga kebaikannya kan..

      Delete
  8. Syukur la Yusuf dah makin pulih..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah Nana..Yusuf dah semakin sihat..

      Delete
  9. seribupilihan memang suka makan aiskrim perisa vanilla dan coklat..feveret..yummy..semua orang suka makan aiskrim kan..hehe..:-)

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...