Sunday, March 3, 2013

Doakan Negeri Sabah


KEMPEN SELAMATKAN SABAH! @ 1SABAH

Rasa riasu juga bila mendengar berita-berita tentang pencerobohan di Sabah, Negeri tercinta ini.  Namun apa yang mampu dilakukan ialah berdoa dan terus berdoa agar keadaan di Sabah kembali pulih seperti biasa.  Semoga kerisauan ini akan berakhir dan semoga tiada lagi nyawa yang terkorban.  Sedih sangat mendengar ada pewira kita yang terkorban.

Mari kita sama-sama doakan para pejuang kita yang berjuang demi keselamatan negara kita.  Mereka berjuang menggadaikan nyawa semata-mata demi mempertahan tanah air kita yang tercinta, Malaysia dari sebarang kekacauan.


P/s: Boleh dapatkan maklumat yang lebih sahih di  Facebook Rasmi PDRM

27 comments :

  1. betul ni.... janganlah di tengah kerisauan dan simpati kita kepada keluarga perajurit kita, tak langsung kita pula memburukkan keadaan..

    ReplyDelete
  2. Keadaan semakin bertambah buruk. Kematian semakin bertambah dan menyedihkan juga ramai polis yg terkorban. Sesama umat islam...tidakkah ini satu kerugian, lebih baik mati terkorban menentang zionis. Semoga keadaan segera aman.

    ReplyDelete
  3. Tu la, risau bila ramai yg post kat FB pasal ni... semoga sabah kembali aman, amin!

    ReplyDelete
  4. Semoga semuanya selamat..Mama..pray hard k..

    ReplyDelete
  5. semoga segala-galanya kembali aman seperti sedia kala
    amin

    ReplyDelete
  6. Really worry for people there, only du'a mampu kita hulurkan as for now.

    ReplyDelete
  7. Sedih dan gerun. Moga allah lindungimkita semua. Jgn lupa pakat doakan keselamatan sabah dan seluruh negara kita.

    ReplyDelete
  8. semoga negara kita kembali aman, sejahtera, amin...

    ReplyDelete
  9. LEMAH SEMANGAT BUI BILA BACA INFO TTG ISU NI
    SEMOGA ALLAH MELINDUNGI NEGARA KITA :(

    ReplyDelete
  10. harap semuanya akan berakhir dan tak ada lagi nyawa melayang.. ^^ amin..

    ReplyDelete
  11. PRAY for Sabah.. skrg ini bukan shj Lahad DAtu menjadi tumpuan puak yg tidak bertanggung jawap..tapi Kunak & Semporna... semoga bumi Sabah ini masih berada dlm lindungan Allah..amin...

    ReplyDelete
  12. sama2 kita doakan agar semua selamat di lahad datu...

    ReplyDelete
  13. salam...

    betul tu sama2 lah kita doakan,sedih sgt tengok berita pasal ni.

    terima kasih doakan akak ye

    ReplyDelete
  14. sama sama mendokn yg terbaik untk sabah dan malaysia..aamiinn..

    ReplyDelete
  15. akak juga ingin melihat Sabah dan Malaysia terus aman.. moga segala yang berlaku tidak akan berlaku lagi...

    ReplyDelete
  16. Sama2 kita doakan pencerobohan ni segera berakhir. Sedih lah dgn situasi nih.

    ReplyDelete
  17. insha Allah sama2 kita doakan keselamatan negara..elok tgk fb pdrm dari bc fb lain kan

    ReplyDelete
  18. Semoga Sabah aman damai kembali

    ReplyDelete
  19. sedey ! harap semua nya selamat pergi dan selamat pulang hendaknya..amin

    ReplyDelete
  20. semoga segalanya cepat berakhir...dah tak sanggup dah nak dengar cerita2 ni... dan risau juga kalau melarat...

    ReplyDelete
  21. semoga semua selamat dan cepat berakhir...jangan ada lagi nyawa yg terkorban

    ReplyDelete
  22. Biarlah cepat2 selesai..takut dengar

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...