Wednesday, March 26, 2014

Mengantuk


Mengantuk sangat si Hero bongsu. ^_^


27 comments :

  1. he3 cayalah... bole layan mata masa potong rambut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasany x pdi duduk diam tu lia..pusing kiri pusibg knan..kali ni tkg gunting senang buat kerja hehe

      Delete
  2. amboiii mengantuk sangat dah tu kak...sambil gunting rambut sambil boleh tidur...

    ReplyDelete
  3. Sedapnya layan mesin rambut tu...boleh terlelap! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terlelap sampai x kisah dah rambut melekat kat muka hehe

      Delete
  4. Tukang gunting tu lembut sangat menggunting sampai hero terlena:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..tu lah kak..syok je terlena

      Delete
  5. ha..ha..kesiannya...salam rabu mamarey..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam rabu jg Raudz..^-^..uncle tu gunting senang hati kali ni sbb Hero x goyang2 hehe

      Delete
  6. hehehe... comel je si bongsu mamarey ni. mmg layan kalau time gunting rambut kan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la dia Ira..kalau kna dgn tkg gunting yg lembut2 kompem terlena hehe

      Delete
  7. Comelnya. Boleh tido lagi tu ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. layan mesin gunting layan tidur jg..^-^

      Delete
  8. hahah boleh lentok masa potong rambut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada buka mata kejap bla sy dekat tp lps tu lentok smla Nas hehe

      Delete
  9. Ni mesti jenis orang x leh pegang kepala pas tu sure terlelap ni...

    ReplyDelete
  10. hehehe.. ada yg mcm ni, pntg diusik2 tang kepala nk lentok aje !

    ReplyDelete
  11. lambat sgt uncle ptg . baik zzz dulu ... katanya ... heheheee

    ReplyDelete
  12. Haha... comelnya dia. Kalau naim mesti meronta2 masa sesi macam ni..

    ReplyDelete
  13. Siok bah tu kena pigang2 tu rambut....klu aku pun boleh tertidur....hehe

    ReplyDelete
  14. hahaha, orang gunting rambut pun boleh tertidur… penat sgt tu agaknya :)

    ReplyDelete
  15. syokle ada yang tangan layan kepala dia..hee

    ReplyDelete
  16. eiii comel nya. mesti tersengguk sengguk kan. hehe

    ReplyDelete
  17. Ngatuk sangat dah tu, sampai tertido ... Huhuhu, sian nyer ...

    ReplyDelete
  18. Gunting rambut pun holeh mengantuk ye

    ReplyDelete
  19. bkn mengantok la mama tp kalau org main rambut mesti rasa mengantuk bila pegi gunting rambut.. hehee ^^

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...