Saturday, August 3, 2013

Gunting Rambut

Layan jer lah Hero-Hero ni sedang bergunting rambut. Rambut Raya kunun ..:)

 Hero: Gunting rambut kasi nipis tepi jak ya Mummy..
MaMaRey: wokey nak..

 Hero: hehe..encem suda saya..nda sabar mau Raya..:)
MaMaRey: yalah tu..encem lah tu..

Hero: Mummy..potong rambut jan kasi kena mata..
nanti saya nangis..
MaMaRey: wokey..tutp mata lah ya..

Baru separuh gunting, air mata mula mengalir sebab tidak tahan dengan gatal kena rambut di badan..
Sorry nak..Bergunting dekat rumah tiada penutup macam dekat kedai gunting tu..

Hero: encem kan saya hehe..
makaci Mummy tolong gunting rambut saya..
Lepas ni gunting di kedai jak lah ya Mummy..
MaMaRey:..:(


p/s:Terima kasih kepada semua yang mendoakan kesihatan anak saya dan juga yang sudi memberi tips/petua kepada saya. Hanya Allah saja yang dapat membalas kebaikan korang. Terima kasih sahabat..Pounsikou Tambalut..:)

7 comments :

  1. Pasti lebih hemat dan murah ya Cik ^^

    ReplyDelete
  2. potong rambut biar tambah ganteng, tapi sayang gak pakai tuutp jadi potongan rambutnya bisa ke badan dan itu bikin gatal.
    lain kali bawa ke salon aja pak, kasihan anaknya.

    ReplyDelete
  3. mammy ptg percuma la . klu kat kedai kena bagi rm ... heheheeee

    ReplyDelete
  4. Wah.. Mcm ank cina je.. Hehe.. Hensem dh dgn rmbut raya..

    ReplyDelete
  5. Kesian dia..tak pa lain kali mama kasi taruk itu mamak punya kain..he..he. But not bad kira boleh save banyak ni..

    ReplyDelete
  6. rambut hero m3h pendek lg,so tak payah potong lah..hehe

    ReplyDelete
  7. hehehe.. pandai mama gunting rambut. jimat juga ya

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...