Tuesday, July 9, 2013

Selamat Menunaikan Ibadah Puasa..:)

Selamat menunaikan ibadah puasa buat semua kawan-kawan semua yang beragama Islam.. Semoga puasa tahun ini lebih baik dari tahun-tahun yang sebelumnya..



Jangan lupa bangun sahur ya..:)


46 comments :

  1. Replies
    1. slmt menyambut Ramadhan jg..tq sdui dtg komen blog sy..:)

      Delete
  2. selamat berpuasa, semoga amala ibadah kita diterima ya mama

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Syaa Allah Rizal..slmt berpuasa jg ya

      Delete
  3. Selamat berpuasa. Mamarey masak apa sahur pertama ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. slmt berpuasa Aisy..masak masak sos..biasa2 saja Aisy..:)

      Delete
  4. Selamat menjalani ibadah puasa juga buat Mamarey. Mesti tengah plan nak masak apa berbuka nanti kan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. slmt berpuasa jg BM..mcm tau2 jak BM ni hehe..

      Delete
  5. salam satu ramadhan..selamat beramal

    ReplyDelete
    Replies
    1. slm ramadhan dan slmt beramal jg SDN..:)

      Delete
  6. makan sikit saja setiap hidangan . maka dapat rasa semuanya . pd masa sama perut juga tak lah membuncit ... selamat berpuasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. slmt berpuasa Vee..betul tu..biar makan tu sikit2 tp dpt merasa mknan yg dihidang..:)

      Delete
  7. Replies
    1. salam ramadhan..slmt berpuasa Hanif..:)

      Delete
  8. Selamat Menyambut Ramadhan sis....

    ReplyDelete
  9. Cik admin juga selamat berterawih.. (^O^)/

    ReplyDelete
  10. Selamat Berpuasa MamaRey..Semoga semuanya dipermudahkan yaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin..tq MommyAida..slmt berpuasa jg..:)

      Delete
  11. salam 1 ramadhan&selamat berpuasa ye mamarey

    ReplyDelete
    Replies
    1. M3H juga ya..salam ramdhan dn slmt berpuasa..:)

      Delete
  12. selamat berpuasa mama..in Shaa ALLAH, sama-samalah kita menjaga puasa kita kan. semoga inya diterima ALLAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Syaa Allah Raud..:)..slmt berpuasa jg ya..

      Delete
  13. Barakallahu fik...salam Ramadhan kareem

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadhan jg uat kak ANIM..:)

      Delete
  14. Aamiiin Mama Rey..
    terima kasih doanya ^^

    ReplyDelete
  15. salam1 ramadhan, sama2lah kita yer

    ReplyDelete
  16. Replies
    1. salam ramadhan jg dn slmt berpuasa ya Fifi..:)

      Delete
  17. salam ramadhan. jangan tinggal puasa ye. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq boni kacak..:)In Syaa Allah tak tinggal kecuali dtg bintang hehe..

      Delete
  18. Dari kakak juga selamat berpuasa..

    ReplyDelete
  19. Salam ramadhan juga Mama Rey..
    moga ramadhan kali ini membawa seribu keberkatan..:)

    ReplyDelete
  20. Salam Ramadhan kak ..
    sama sama kite mengisi peluang ni ye kak.. :)

    ReplyDelete
  21. selamat berpuasa buat mama sekeluarga dan selamat bersahur :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq Nina..slmt berpuasa dan slmt bersahur jg buat Nina

      Delete
  22. Salam Ramadhan Mama Rey..
    selamat berpuasa:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama jg aTie..salam ramadhan dn slmt berpuasa jugak..

      Delete
  23. Selamat Menjalani Ibadah Puasa buat Akak dan Famili

    ReplyDelete
  24. salam ramadhan dan selamat berpuasa untuk mamarey sekeluarga

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...