Sunday, July 14, 2013

Ada Bungkusan...

Hp berbunyi..Melalui nada deringnya saya tahu tu Mr.Sawo yang telefon..aikk apa hal tiba-tiba call..hrmm..minta sediakan sesuatu lah tu..

"Helo....ada bungkusan baru sampai ni.."
"Bungkusan?..Dari siapa tu?.."

Bila nama pengirim disebut..Owhh..dari rakan bolgger rupanya..Ole-ole dari Kak ANIM rupanya. Terima kasih atas pemberian ini Kak ANIM..:)

Ole-ole Beijing..

Bila buka bungkusanya..ada terselit sekeping nota pada ole-ole pemberian dari Kak ANIM...Hati sungguh gumbira bila dapat ole-ole ni..Maklumlah ini kali pertama saya dapat sesuatu dari rakan blogger. Siap bagi tengok Mr.Sawo lagi ole-ole yang datang dari jauh ini hehe..Dan juga bagi baca nota yang terselit itu..

comelkan.:)

Sampai sekarang belum rasmi lagi pengetip kuku ni..Masih tersimpan lagi..Tunggu kuku Nur Maryam panjang sikit..Bagi dia rasmi pengetip ni hehe..

Terima Kasih sekali lagi ya Kak ANIM..:)

42 comments :

  1. wah...seronok ole-ole dari beijing :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jauh dtg ole2 tu..slmt sampai ke sabah jg akhirnya..:)

      Delete
  2. wah.. cantik.. lip lap lip lap lagi tu.hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bertambah lip lap kena cahaya boni hehe

      Delete
  3. bestnya dapat bungkusan..sapa yg beruntung tu yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. bungkusan di hanatar oleh rkn blogger..:)

      Delete
  4. Tahniah ! bkn senang nak dapat ole - ole tuh .

    ReplyDelete
  5. Tahniah mama untuk hadiah pertama...rezeki ramdhan namanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq Raud..:)kali pertama dpt hadiah dari rkn blogger..:)

      Delete
  6. Chnetknye....suka rietta tgk....jauh terbangnya....

    ReplyDelete
  7. ganungan nya keren neh mama, boleh lah kalo nak bagi2,hihi

    ReplyDelete
  8. salam kak..
    tahniah..
    bestnye dpt hadiah dr jauh. syg nk guna kan?
    hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam Ira..tq Ira
      ya betul tu Ira rasa sayang nak gunakannya hehe..

      Delete
  9. Tahniah Mama Rey.. cantik ketip kuku tu..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq aTie..mcm sayang mau pakai bah aTie..blm tepakai sampai skrg hehe

      Delete
  10. Replies
    1. tq KA..rezeki di bulan ramadhan :)

      Delete
  11. rezeki dr kawan blogger ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rezeki yg tak di sangka sebenarnya lia..:)

      Delete
  12. Walaupun lewat,akhirnya tiba juga. Alhamdulillah. Terbang melintasi laut china selatan, heee...

    P/s Tqvm kerana sudi join.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sampai jg ke sabah kak ANIM..tq sudi bagi ole2 ni ya kak..:)

      Delete
  13. Rezeki di bulan Ramadhan... Jauh perjalanannya tu, Dari Beijing ke KL, KL ke SP, SP ke KL, KL ke KK...dan akhirnya sampai ke mamarey...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jauh dia terbang..akhirnya sampai ke KK juga BM..:)

      Delete
  14. alhamdulillah..rezeki di bulan puasa.
    jauh tu dr china..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..rezeki awal2 puasa ni..:)

      Delete
  15. Pengetip kuku, bermanfaat ya Cik ^^

    ReplyDelete
  16. cantiknya keychain.. jauh lak tu datang..

    salam ramadhan kak.. br sempat dtg.. busy sikit skrg kak. tenggelam timbul je. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jauh terbang dari Beijing China..

      salam ramadhan jg Chic Na..:) buzy ke Chic Na..tak apa dahulukn yg penting dl ya..:)

      Delete
  17. Alhamdulillah, rezki....

    salam ramadhan dari bunda...

    ReplyDelete
  18. wah cantiknya kak keychain tu….tahniah ya kak…Alhamdulillah rezeki ….

    ReplyDelete
  19. tahniah mamarey..dr jauh dtg tu...

    ReplyDelete
  20. Lawanya..dri beijing bha yannn..suka tak..klu x suka..bagi sis..hihihi

    ReplyDelete
  21. Lawanya mamarey..special from beijing lgi tu..so cute..

    ReplyDelete
    Replies
    1. special dari kak ANIM sis nong..:)

      Delete
  22. Okje pun dapat jugak sovenir dpd Anim ni...rezeki!

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...