Thursday, November 29, 2012

Malang Tak Berbau


Kesian bayi ini mati akibat dihempap oleh Raja Buah.  Buah durian yang gugur jatuh menimpa tepat di kepala bayi ini ketika didukung oleh ibunya yang sedang mengambil kain di ampaian.  

Sedihnya membaca berita ini.  Malang memang tak berbau.  Perkara yang tidak kita jangkakan berlaku secara tiba-tiba.

Sumber:Thestar

11 comments :

  1. ya Allah ....takut dengar....kat berita ke sis...ni baru tau bace nie...hope takde laa ape2 yg serius kan....

    ReplyDelete
  2. aduh tumpang sedih..
    takziah buat keluarga anak comel ni..:(
    betul tu, malang mmg tdk berbau... kalau tidak,tentu dh dpt elak dari awal kan..

    ReplyDelete
  3. salam..siannya,itulah kan.kita tak duga semua tu nak jadi.

    ReplyDelete
  4. siannye.. innalillah.. sdh tgk bby kck camtu kene himpap dgn buah..

    ReplyDelete
  5. memang sedih terdengar berita ni kt Radio..
    malang tak berbau..
    comel je arwah...:(

    ReplyDelete
  6. Sobat, kunjungan balik dari ELTELU -:[SEMAR BINGUNG'S WEBLOG]:-

    Saya sampaikan terimakasih atas kunjungan serta berkenannya mengeposkan komentar di blog saya,dan tidak lupa saya sampaikan pula salam kenal dan salam berbagi. :)

    Oh ya, tidak lupa saya mohon maaf apabila komentar saya tidak sesuai dengan topik yang diuraikan dalam artikel tersebut di atas.

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum Mama

    Takziah untuk keluarganya
    Insyaallah..dia membawa ibu bapanya ke Syurga


    terima kasih follow PHD

    ReplyDelete
  8. Ya Allah..cian nyer..mcm mne la kan..mesti sgt..kita kena sikit pon sakit apatah lg bdk kecit ni jtuh atas buah tu..cian nyer

    ReplyDelete
  9. Al-fatihah. Ya! allah...kesiannya.

    ReplyDelete
  10. Sedih dgr berita ni kt radio.. Terfikir lak mcm mne ampaian dkt ngn pokok durian. Rasanye dlu2 pokok durian ni xde la dkt sgt ngn rumah.. Bnda nk jdi.. Malang kan tak leh dihidu

    Al-Fatihah..

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...