Monday, April 7, 2014

Rezeki Abang Dan Adik

Alhamdulillah..Rezeki abang dan adik kali ini. Dua Hero saya join contest mewarna sabtu lepas. Pertandingan ini sebenarnya diadakan sewaktu pelancaran katalog terbaru Sophie Paris. Meriah suasananya dengan gelagat adik-adik yang macam-macam. Ada adik tu bukannya mewarna tapi cuma conteng-conteng lukisan tu saja dan kata siap..hehe..

Sewaktu sampai, acara sudah pun bermula. Kami sampai lambat sikit sebab suami kena ambil kaka di sekolahnya. lepas solat baru lah bergerak. Selesai daftar, anak-anak terus mewarna selepas diberi lukisan. Semangat betul mahu mewarna..^-^

Terima kasih
Jambatan Sophie Paris Tamparuli..

Seronok dua beradik ni dapat hadiah. Rezeki menyebelahi abang(Kcil) dan adik(Dnil) walaupun terlewat sedikit sampai. Hadiah yang diberi ikut kategori umur.

alhamdulillah..
Abang dapat sampul berisi wang. Adik pula dapat beg sekolah dan juga sampul. Yang beg merah biru kecil duduk tumpang menyelit tu MaMaRey punya rezeki hehe..Sekali lagi dapat lucky draw..^_~


p/s: Maaf ya kawan-kawan..belum terbalas lagi jejak korang. Line sangat lah menguji kesabaran..

16 comments :

  1. tahniah tahniah....
    mesti seronok anak-anak dapat hadiah tu...
    ehhhhh maknya pun sama mesti hepi sama hehehehehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. .mamanya pn tumpang hepi sekali dgn ank2 hehe

      Delete
  2. wahh..tahniah mama rey dan anak2..

    ReplyDelete
  3. Wah bestnya dapat hadiah mama...mesti seronok dia orangkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah tu Raudz..yg abang tu yg bria2 sgt nk pegi..smgt sgt hehe

      Delete
  4. wahh! tahniah... pandai lah abg2 ni wewarna kan...kreatif dorang ni MR...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kelam kabut tu dorg asi siap aTie..lmbt sampai bah..tp rezeki dorg mkin dpt jg hadiah^'^

      Delete
  5. mesti dorg suka kan...rietta pown msa dlu dklu selalu bawa anak buat p pertadingan mewarna...sekarang sorg dah f1, sorg lg f2...dorg xmnat dah nk join...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah!sama la tu Rietta..ank sy yg umur 11 thn pn tk brapa minat dah nk join..

      Delete
  6. Kreatif jugak dua hero ni yer...kalau mereka berminat bolih lah hantar kekelas... biar berkembang lagi bakat mereka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kira mcm tu la Bunda..tp tu la nk mnghtr ambil dorg nti ssh sikit

      Delete
  7. Wahhh, best nyer dapat hadiah ... Tahniah2 ....

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...