Wednesday, June 19, 2013

Wordless Wednesday : Tangkap Buaya



Tangkap buaya..fuhh beraninya.. 
sumber

31 comments :

  1. Replies
    1. kecik2 dah berani tangkap buaya kan..fuhh

      Delete
  2. Ni mmg dibesarkan dengan buaya peliharaan dari kecil ni. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah mcm adik beradik dorang ni hehe

      Delete
  3. Wah.. Terer dan berani nya dia...

    ReplyDelete
  4. Biar betul mama..beraninya budak ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. berani kan..sy berani tengok dr jauh je hehe1

      Delete
  5. mmg berani..

    klu dah besar budak ni lgilah berani dia ni kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tul tu kak zu..besar nanti dia tangkap buaya lagi besar dari skrg tu

      Delete
  6. alaa...mamarey, kita pun blh buat apa, nanti kita buat sama2 ekk...hahaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..bole KY Atie..KY Atie tangkap saya tolong tengok dari jauh ya hehehe..tak berani la nak tangkap..nanti kena ngap

      Delete
  7. Salam mamarey,
    Mak ai! Beraninya nak tangkap buaya, walaupun kecil...sekali dia ngap! huhuhu...Mama berani ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam BM..
      sy kompem2 tak berani BM..dari jauh je la berani tengok..hehe

      Delete
  8. wow!! berani betul budak tu.. perghhhhhhh kalau ena, nampak buaya je, memang lari seribu batu dah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..sama la ena..takut wlaupun kecik je..

      Delete
  9. waaa siap nmpk mcm nk berkasih syg je gn buaya tu..huhu berani betul la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..tengok dorang macam adik beradik pula kan hehe

      Delete
  10. kecik jer boya nih , katanya ... heheheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..dia dah biasa bab tangkap menangkap buaya ni

      Delete
  11. dah macam kawan dia bermain pulak, huhu...
    berani betul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah'ah ANIM mcm kawan-kawan je dorang kan..

      Delete
  12. uishhh seriau tengok. berani betul.

    ReplyDelete
  13. hahahha hebatawek kn..kelakar tgk

    ReplyDelete
  14. budak kecik tu..hehehe. tabik lah

    ReplyDelete
  15. Mak aiii..tgk muka budak ini pun agresif ajer...
    Aku tak berani..hehehehe

    ReplyDelete
  16. alahai, nape saya tak boleh tgk pic ni... nak tgk .....

    ReplyDelete
  17. Tak nampak gambarlah MR... Gambar no entri....hehe

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...