Tuesday, January 1, 2013

Happy New Year 2013


Orang pertama yang mengucapkan Happy New Year untuk saya ialah ibu saya dari kampung.  Terima kasih Ibu.  Happy New Year juga untuk Ibu di kampung dan keluarga tersayang.

Untuk kawan-kawan di alam maya Happy New Year saya ucapkan.  Maaf jika ada tersalah bahasa dan terkasar kata.   

Terima kasih buat semua kawan-kawan yang selalu sudi menjenguk blog MaMaRey dan selalu tinggalkan jejak sini.  Terima kasih kerana sudi menjadi sahabat alam maya saya.  Tiada apa dapat diberi cuma ucapan TERIMA KASIH yang tidak terhingga sebagai tanda penghargaan dari saya.

17 comments :

  1. Happy New Year Mama Rey..Semoga tahun 2013 menjanjikan sesuatu yang lebih baik dan indah untuk kita semua...

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru buat mamarey...
    semoga tahun ni lebih membahagiakan...

    ReplyDelete
  3. selamat tahun baru untuk mamarey..semoga semua baik baik sahaja disepanjang tahun ini...

    ReplyDelete
  4. selamat tahun baru =) moge tahun ni lbih baik dr yg sebelumnya

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Mama

    tahniah ibu mama
    dia mengambil kesempatan untuk mengeratkan lagi siratulrahim

    moga 2013 lebih menceriakan lagi

    ReplyDelete
  6. Selamat Tahun Baru (^_~)

    semoga lebih succes :)

    ReplyDelete
  7. selamat tahun baru ye... semoga apa yang dihajati termakbul pada tahun ni..

    ReplyDelete
  8. sama2...terima kasih juga sebab menjadi sahabat saya :)

    ReplyDelete
  9. hepi nuyer mama rey... moga tahun ni lebih bermakna dari tahun sebelumnya

    ReplyDelete
  10. selamat tahun baru kak..=D
    moga ukkhuwah terjalin tiada penghujungnya..in shaa Allah..=)

    ReplyDelete
  11. slmt tahun baru mg thn baru lebih best

    ReplyDelete

Pounsikou Tambalut
Terima Kasih Sahabat

Sudi Baca Sudi komen....
Komen jangan malu-malu ya...(^_~)

Cerita Lalu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...